piątek, 15 sierpnia 2014

Płaty z kurczaka o lekko orzechowym smaku

Pewnie każdy z nas przeżywa chwile, że nie wie co fajnego ugotować. I mnie parę dni temu to się przydarzyło. Znów pomogła mi moja Elusia. Dała mi przepis na płaty z kurczaka. Mało pracy,
a jedzonko bardzo smaczne.Wystarczy mieć podwójne piersi z kurczaka, kubeczek jogurtu naturalnego, 1 łyżkę oryginalnej magi, odrobinę pieprzu do smaku. Wszystko razem wymieszać. Płaty przekroić ( nie wybijać), zanurzyć w jogurcie, zostawić na parę godzin w lodówce. Obtoczyć w bułce tartej. Smażyć na klarowanym maśle na złoty kolor (parę razy przewracać). Do tych płatów bardzo pasuje ryż. Ja zrobiłam zapiekany w piekarniku, z pieczarkami i groszkiem zielonym. A surówka bardzo prosta: marchewka z jabłkiem. Myślę, że niekiedy najprostsze dania są najlepsze.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz