sobota, 8 marca 2014

8 marca

Od wielu lat data 8 marca kojarzyła mi się ze złamanym goździkiem i mężczyznami obchodzącymi Święto Kobiet. Dziś było inaczej.
Nasz Klub został zaproszony na seminarium p.t. "Babskie spotkanie". Odbyło się w bardzo gościnnej gminie Niedźwiada. Program zróżnicowany,było coś dla ducha i dla ciała.
Panie mogły porozmawiać o swoim wyglądzie, o diecie, o sztuce wystąpień publicznych. Były warsztaty z tworzenia biżuterii z kamieni i filcowania. Pokaz makijażu  przykuł uwagę wielu pań.
A gdyby ktoś zgłodniał, Klub Aktywnych Kobiet z Niedźwiady przygotował super poczęstunek. Podobała mi się również prezentacja rękodzieła artystycznego. Nasz Klub wystawił łabędzie z origami i koronkowe cuda wykonane przez nasze członkinie. Miałam i ja swój mały sukces. Mój koronkowy koszyczek został sprzedany na "pniu". Jaki fajny był ten dzień.....
Wszystkim kobietom małym i dużym, z miast i wsi, życzę wielu szczęśliwych dni, obyśmy miały czas dla siebie i mogły go wykorzystać dla samorealizacji......  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz