poniedziałek, 19 maja 2014

Pierogowo

Są imiona do których mam szczególny sentyment. Takim imieniem jest Ela. W szkole podstawowej miałam przyjaciółkę Elusię, w "medyczniaku" była Elżbieta itd. i itd....W nowym miejscu zamieszkania pojawiła się znów Ela z "tajemniczego ogrodu" i od kilku miesięcy poznałam wspaniałą  dziewczynę... też Elę. Wszystkie moje Ele są fantastycznymi przyjaciółkami, dużo wnosiły i wnoszą w moje życie. Ostatnio poznana Ela, to dziewczyna bardzo sympatyczna i miła. Ma wiele pasji, z czego największą jest gotowanie. Jest po szkole gastronomicznej, organizuje przyjęcia weselne, chrzciny itp. Ma mnóstwo przepisów. Dziś pozwoliłam sobie wykorzystać jej przepis na ciasto pierogowe. Przepis jest bardzo prosty, ale efekt piorunujący. Ciasto jest delikatne, miękkie, bardzo dobrze się klei. Oto przepis:
50 dkg mąki pszennej, 400 ml kefiru, sól i już...Zagnieść ciasto, rozwałkować i nakładać farsz. Dziś są to pierogi ruskie, do których dodałam po dwie łyżki startego parmezanu i sera gouda. Wyszły pyszne pierożki i już wiem kto się nimi będzie zajadał....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz