czwartek, 17 października 2013

Książka, którą warto przeczytać

W poniedziałek, wraz z moją zaprzyjaźnioną polonistką Elą, zostałam zaproszona na południową kawkę do do mojej mentorki od książek i internetu. Dom ma piękny. Pomimo, że duży, daje uczucie przytulności. Spotkanie było fajne, ponieważ my we trzy "nadajemy" na tych samych falach. Każda z nas lubi dom, gotowanie i dobrą literaturę. W trakcie naszych pogaduszek o różnych "ważnych sprawach wagi światowej", zaczęłyśmy mówić o zdrowej żywności. Temat rzeka. Małgosia przedstawiła nam nową książkę p.t." Kuchnia i medycyna"- Ireny Gumowskiej i Juliana Aleksandrowicza. Pozwoliłam sobie ją pożyczyć. Bardzo dobrze napisana książka. Czytam ją jak jakieś romansidło. Pomimo tego, że jestem pielęgniarką, o wielu rzeczach albo nie wiedziałam, albo zapomniałam. Postanowiłam parę spraw przemyśleć i trochę zmienić swoją dietę. W moim wieku będzie trudno tak całkiem odejść od swoich przyzwyczajeń i nawyków, ale małymi kroczkami......  
Od dziś nie słodzę, a zamiast słodyczy wprowadzam do diety rodzynki i suszone owoce. No i koniecznie będę jadła orzechy.A jak będzie dalej zobaczymy....





1 komentarz: