wtorek, 19 listopada 2013

Imieniny

Dziś są imieniny Eli, mojej od kilku miesięcy nowej znajomej. Chciałabym powiedzieć o niej przyjaciółka, ale trochę się boję zapeszyć. Ostatnio coś nie wychodzą mi przyjaźnie. Ela to trochę inna "bajka". Jest emerytowaną polonistką. Potrafi słuchać, potrafi doradzić, nie ocenia. Ma bardzo silny "kręgosłup"moralny. Bardzo się cieszę, że być może niedługo będzie mieszkać w mojej wsi.
Wiem, że w moim wieku za późno na szukanie nowych przyjaźni, ale tak mi brakuje mądrych pogaduszek. Moja jedyna przyjaciółka została daleko stąd. Spotykamy się raz do roku. Częściej rozmawiamy przez telefon. To trochę mało.....


  Ten bukiet przesyłam dla mojej " starej" i być może nowej przyjaciółce....

1 komentarz:

  1. Dzięki wielkie za ten przepiękny bukiet!!!
    "stara przyjaciółka"
    Ps. A było wyjeżdżać - 650 km, nie można było bliżej. Całe szczęście, że są telefony. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń