sobota, 9 listopada 2013

Makaron domowy

Od paru dni mam " doła", a to za sprawą mojej głupiej otwartości.  Muszę zweryfikować swój stosunek do niektórych znajomych i coś zmienić w relacjach z nimi. Spróbuję mieć więcej dystansu. Pewnie się to nie uda, a na razie zrobię domowy makaron, bo znów go zapomniałam kupić. Przynajmniej się wyżyję!
Oto przepis:
20 dkg mąki pszennej, 2 jajka, 2 łyżki oleju, łyżeczkę soli- to wszystko wymieszać i zagnieść dość twarde ciasto. Zagniatać około 5 min. Podzielić na 3 części. Każdą cieniutko rozwałkować. Rozłożyć na papierze śniadaniowym, żeby się trochę podsuszyło. Później kroimy tak, jaki makaron jest nam potrzebny. Dziś potrzebowałam makaronu typu łazanki. Po ugotowani wymieszałam go z ugotowaną wcześniej kiszoną kapustą z kiełbasą i grzybami. Mój przyjaciel bardzo to danie lubi.... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz