poniedziałek, 13 maja 2013

O mnie

                 Najwyższy czas się przedstawić!
Jestem emerytowaną pielęgniarką,mam dorosłe dzieci,mieszkam 
na wsi na Lubelszczyźnie w małym domku. Przyjechałam do niej
ze swoim przyjacielem pięć lat temu z drugiego końca Polski.
Za sobą zamknęłam bardzo trudny okres mojego życia.
Może kiedyś wrócę wspomnieniami do tamtych lat.
Ważne jest tu i teraz .Zostałam przez wieś zaakceptowana, poznałam miłych ludzi-z perspektywą na nowe przyjaźnie.
Od roku mam laptopa z" odzysku". Od dwóch miesięcy uczyłam się obsługi komputera.To wspaniała zabawka dla emerytki.
Zawsze chciałam pisać pamiętnik (a może nawet powieść).
Podczas ostatnich zajęć założyłam bloga,którego będę traktować
jak pamiętnik. Mam nadzieję,że kogoś te moje wspominki będą
interesować. Bardzo lubię czytać, gotować, szydełkować.
Kocham ludzi.Nie lubię kłamstwa,obłudy i cwaniactwa.
Jestem patriotką,nauczył mnie tego mój Tato.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz